Pomegranate Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Enligt mig e strikern,model 1997(eller vad det var),Fal de sämsta vapnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 TMP är värdelös, man kan likaväl spela med ett rövhål som secondary. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ^ | i lol'd desert eagle suger utan Tactical Knife. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 TMP är värdelös, man kan likaväl spela med ett rövhål som secondary.TMP är ju kung, du har bara inte fattat det. Jag har bytt åsikt, jag tycker att Striker och USP.45 är sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 TMP är värdelös, man kan likaväl spela med ett rövhål som secondary.TMP är ju kung, du har bara inte fattat det. Jag har bytt åsikt, jag tycker att Striker och USP.45 är sämst. USP.45 äger sönder med FMJ och Tactical knife. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) TMP är värdelös, man kan likaväl spela med ett rövhål som secondary. TMP är ju kung, du har bara inte fattat det. Jag har bytt åsikt, jag tycker att Striker och USP.45 är sämst. USP.45 äger sönder med FMJ och Tactical knife. I lol'd F2000 och Vector imo, i don't like recoil <_< Redigerat 11 Juni 2010 av SpaceBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 TMP är värdelös, man kan likaväl spela med ett rövhål som secondary. TMP är ju kung, du har bara inte fattat det. Jag har bytt åsikt, jag tycker att Striker och USP.45 är sämst. USP.45 äger sönder med FMJ och Tactical knife. I lol'd F2000 och Vector imo, i don't like recoil <_< Vector har ingen rekyl ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 TMP är värdelös, man kan likaväl spela med ett rövhål som secondary. TMP är ju kung, du har bara inte fattat det. Jag har bytt åsikt, jag tycker att Striker och USP.45 är sämst. USP.45 äger sönder med FMJ och Tactical knife. I lol'd F2000 och Vector imo, i don't like recoil <_< Vector har ingen rekyl ;) Vector är svingrym ;> Usp är najs med Akimbo. Själv tycker jag F2K suger, kan inte köra med den :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 ALLA SNIPERS!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 ALLA SNIPERS!!!!Du vet inte vad du pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Jodå, det gör han. Snipers är statistiskt sett underlägsna jämfört med AR's. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Mp5K.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg