Gäst BillieJean Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag behöver inte ha en PP-presentation. Sa till lärarn att jag inte fattar ett skit av 'et ändå. Så jag får köra med endast papper...:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Annars är PP ett bra sätt att avleda blickarna från dig. Publiken koncentrerar sig mer på att kolla på bilderna än att kolla på dig. Bra att tänka på om man är nervös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hur man gör en bra powerpoint: Behagliga färger som är lätta att titta på. Färger som tydligt särskiljer sig från varandra för text/bakgrund. Inte mer än sju punkter per sida. Inga långa textstycken Endast relevanta bilder. Easy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.