WASD Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) I inställningar för effekter får jag bara en sån här liten plats tillgänglig i rutan hur stor man än gör den. Som ni ser så har jag råkat dra spakarna utanför den tillgängliga rutan så det går inte ens att få tillbaks och vissa alternativ får inte plats i rutan... http://upload.snelhest.org/images/100425481dffad.JPG Nån som vet hur man fixar det? Sony Vegas 9.0c på Windows XP är det. Redigerat 25 April 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Ominstallera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Har varit så sen jag installerade det för 2 dar sen och från några tutorials jag sätt finns det fler personer med samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Testa det här: View -> Windows layouts -> Default layouts. Borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Nepp, den återställde bara layouten till standard. Buggen som syns i första inlägget är fortfarande kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Nepp, den återställde bara layouten till standard. Buggen som syns i första inlägget är fortfarande kvar.Ehhhmm, då vet jag inte :(, kanske kan vara nått med XP??? Men Sony har släppt en uppdatering, Sony vegas pro 9d, som man kan ladda ner gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.