anthon16 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 (redigerat) Bump, ta bort hela tråden tack Redigerat 26 April 2011 av anthon16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Hej, jag heter anthon fredriksson och är 16 år, snart 17, och bor på gotland. Jag är väldigt intreserad i php och är väldigt duktig på det. Dock så är jag ej så vass på web design, såsom CSS, Photoshop och sådant. Jag skall starta ett nytt projekt nu till sommaren, ett lite modernare webläsarspel. Ett väldigt stort hade jag tänkt mig. Det kommer vi tjäna mycket pengar på när det kommer ut eftersom jag kommer ha massor av olika betalnings tjänster. Har även 2 olika sponsorer som hjälper till. Jag söker nu en medarbetare som är över 14 år och kan fullt ut CSS, HTML och PHOTOSHOP/GIMP/Något bildredigeringsprogram. Ett extra plus är om du kan något av följande: Javascript, AJAX, jQuery, PHP eller SQL. Ett till plus är om du vet vad MVC är och kan jobba med det. Ersättning: Du får full äganderätt på webläsarspelet och givetvis delar vi lika på inkomsten. Kontakt: Skype: anthonfredriksson Email: [email protected] MSN: [email protected] Skriv ej i tråden och skicka ej något meddelande. Kontakta mig endast på något av dessa här ovanför! Anthon PHP är jobbigt att programmera större projekt i, speciellt då det inte är skalbart som t.ex. Java. PHP har även höga underhållningskostnader med sina miljoner rader spaghettikod. Just to put my two cents in borde du använda Java, finns många fina MVC-frameworks (Spring, Struts). jQuery och AJAX är otroligt lätt att implementera med t.ex. RichFaces i kombination med JSF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Hej, jag heter anthon fredriksson och är 16 år, snart 17, och bor på gotland. Jag är väldigt intreserad i php och är väldigt duktig på det. Dock så är jag ej så vass på web design, såsom CSS, Photoshop och sådant. Jag skall starta ett nytt projekt nu till sommaren, ett lite modernare webläsarspel. Ett väldigt stort hade jag tänkt mig. Det kommer vi tjäna mycket pengar på när det kommer ut eftersom jag kommer ha massor av olika betalnings tjänster. Har även 2 olika sponsorer som hjälper till. Jag söker nu en medarbetare som är över 14 år och kan fullt ut CSS, HTML och PHOTOSHOP/GIMP/Något bildredigeringsprogram. Ett extra plus är om du kan något av följande: Javascript, AJAX, jQuery, PHP eller SQL. Ett till plus är om du vet vad MVC är och kan jobba med det. Ersättning: Du får full äganderätt på webläsarspelet och givetvis delar vi lika på inkomsten. Kontakt: Skype: anthonfredriksson Email: [email protected] MSN: [email protected] Skriv ej i tråden och skicka ej något meddelande. Kontakta mig endast på något av dessa här ovanför! Anthon PHP är jobbigt att programmera större projekt i, speciellt då det inte är skalbart som t.ex. Java. PHP har även höga underhållningskostnader med sina miljoner rader spaghettikod. Just to put my two cents in borde du använda Java, finns många fina MVC-frameworks (Spring, Struts). jQuery och AJAX är otroligt lätt att implementera med t.ex. RichFaces i kombination med JSF. Jag tror han syftar på ett spel likt Grepolis, Tribalwars, Travian etc. och dessa är ju alla byggda i PHP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Hej, jag heter anthon fredriksson och är 16 år, snart 17, och bor på gotland. Jag är väldigt intreserad i php och är väldigt duktig på det. Dock så är jag ej så vass på web design, såsom CSS, Photoshop och sådant. Jag skall starta ett nytt projekt nu till sommaren, ett lite modernare webläsarspel. Ett väldigt stort hade jag tänkt mig. Det kommer vi tjäna mycket pengar på när det kommer ut eftersom jag kommer ha massor av olika betalnings tjänster. Har även 2 olika sponsorer som hjälper till. Jag söker nu en medarbetare som är över 14 år och kan fullt ut CSS, HTML och PHOTOSHOP/GIMP/Något bildredigeringsprogram. Ett extra plus är om du kan något av följande: Javascript, AJAX, jQuery, PHP eller SQL. Ett till plus är om du vet vad MVC är och kan jobba med det. Ersättning: Du får full äganderätt på webläsarspelet och givetvis delar vi lika på inkomsten. Kontakt: Skype: anthonfredriksson Email: [email protected] MSN: [email protected] Skriv ej i tråden och skicka ej något meddelande. Kontakta mig endast på något av dessa här ovanför! Anthon PHP är jobbigt att programmera större projekt i, speciellt då det inte är skalbart som t.ex. Java. PHP har även höga underhållningskostnader med sina miljoner rader spaghettikod. Just to put my two cents in borde du använda Java, finns många fina MVC-frameworks (Spring, Struts). jQuery och AJAX är otroligt lätt att implementera med t.ex. RichFaces i kombination med JSF. Jag tror han syftar på ett spel likt Grepolis, Tribalwars, Travian etc. och dessa är ju alla byggda i PHP. Joo, jag vet det mycket väl, och det var dessa jag syftade på =) (Har f.ö. nyligen börjat programmera en privat-server för Travian I Java ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Till PHP finns Zend. Om TheJuice inte tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anthon16 Skrivet 26 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Bump, ta bort hela tråden tackTa bort tråden moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Ta bort tråden moderator*Facepalm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.