iEliteCookie Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 This. Machine Pistols - TMP - Akimbo Elller FMJ. Handguns - Desert Eagle FMJ. Shotguns - Model 1887. Launchers - Javelin. Men jag använder mest TMP ;) TMP e skön :) :) Menat, Intervention + TMP = <3 Intervention = LOVE<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 This. Machine Pistols - TMP - Akimbo Elller FMJ. Handguns - Desert Eagle FMJ. Shotguns - Model 1887. Launchers - Javelin. Men jag använder mest TMP ;) TMP e skön :) :) Menat, Intervention + TMP = <3 Intervention = LOVE<3 WA2000 <3 :DSjälv så använder ja oftast M9.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 M93-Raffica, M9, .44 Magnum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Ranger akimbo, m93 raffica. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Ranger akimbo, m93 raffica.Ranger borde bli bortkastad från spelet, 1 shot 1 kill blir det fan utan FMJ! <_<. Alltid några Marathon,Lightweight och commando + Ranger som rushar alla mappar . Alltid 1-3 när jag joinar ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Ranger akimbo, m93 raffica.Ranger borde bli bortkastad från spelet, 1 shot 1 kill blir det fan utan FMJ! <_<. Alltid några Marathon,Lightweight och commando + Ranger som rushar alla mappar . Alltid 1-3 när jag joinar ._. FMJ increasar inte damage >.< M9 eller Magnum <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Ranger akimbo, m93 raffica. Ranger borde bli bortkastad från spelet, 1 shot 1 kill blir det fan utan FMJ! <_<. Alltid några Marathon,Lightweight och commando + Ranger som rushar alla mappar . Alltid 1-3 när jag joinar ._. FMJ increasar inte damage >.< M9 eller Magnum <3 Jo, lite increasar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Ranger akimbo, m93 raffica. Ranger borde bli bortkastad från spelet, 1 shot 1 kill blir det fan utan FMJ! <_<. Alltid några Marathon,Lightweight och commando + Ranger som rushar alla mappar . Alltid 1-3 när jag joinar ._. FMJ increasar inte damage >.< M9 eller Magnum <3 Jo, lite increasar det. Nej, bara genom väggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Ranger akimbo, m93 raffica. Ranger borde bli bortkastad från spelet, 1 shot 1 kill blir det fan utan FMJ! <_<. Alltid några Marathon,Lightweight och commando + Ranger som rushar alla mappar . Alltid 1-3 när jag joinar ._. FMJ increasar inte damage >.< M9 eller Magnum <3 Jo, lite increasar det. Nej, bara genom väggen Nej, båda två. både genom och vanligt. om du inte ser så är det ju I-I <-- så mycket den filler upp i damage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Ranger akimbo, m93 raffica. Ranger borde bli bortkastad från spelet, 1 shot 1 kill blir det fan utan FMJ! <_< . Alltid några Marathon,Lightweight och commando + Ranger som rushar alla mappar . Alltid 1-3 när jag joinar ._. FMJ increasar inte damage >.< M9 eller Magnum <3 Jo, lite increasar det. Nej, bara genom väggen Nej, båda två. både genom och vanligt. om du inte ser så är det ju I-I <-- så mycket den filler upp i damage. Det är fel på statsen i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Spas 12 med Grip. Använder den alltid, men jag gillar också Deagle med Tactical Knife. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 USP.45 försöker få T-Knife. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg