Hayna Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 vad har du för version osv ?3.1.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 har du 3g som jag så får du vänta tills jailbreak till den har kommit -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 har du 3g som jag så får du vänta tills jailbreak till den har kommit -.-'Jag vet inte om jag har 3G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Jag vet inte om jag har 3G Men kolla på baksidan av din iPod då! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Jag vet inte om jag har 3G Men kolla på baksidan av din iPod då! :meddum: Han är 10år. Vad förväntar du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Jag vet inte om jag har 3G Men kolla på baksidan av din iPod då! :meddum: Han är 10år. Vad förväntar du dig? Att han har ögon i huvudet och inte är handikappad i händerna. Jag hade iallafall ögon när jag var 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Det står inget där :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har du MC eller MB modell ? Inställningar > Allmänt > Om, scrolla ner och kolla modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har du MC eller MB modell ? Inställningar > Allmänt > Om, scrolla ner och kolla modell MC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Du kan även välja mellan untethered och tethered vilket betyder den ena går at starta om utan hjälp från datorn medans den andra inte kan det och måste kopplas in i datorn för att starta den igen. Detta är ganska enkelt. Själv använder jag BlackRa1n vid jailbreaking. Den är sådan som man måste koppla in för att starta ipoden vilket jag löser genom att inte stänga av den. Kolla även vilken firmwire du använder 3.1.2 är senaste som jag vet funkar. Kolla även youtube för guider dem brukar vara mycket bättre och enklare för att se hur man gör. Typ sök på How to jailbreak ipod touch 3.1.2 eller 3.1.3. eller bara enkla ord som jailbreak 3.1.3 mycket enklare och flera videos visas. Kolla dock på kommentarer innan du jailbreakar efter en video så den inte är fejk. Läs även vad som händer om du jailbreakar innan. Dock så tycker jag själv det var värt jailbreaka då man kan göra mycket mer med din ipod. Typ ändra i menyn och modda din Ipod. // Dålig svenska då jag skrev det ganska snabbt troligtvis EDIT: Det går att jailbreaka 3.1.3 nu kolla youtube. har kollat youtube som F*n men hittar inget som funkar med min Ipod touch 3g 3.1.3 :/ Du måste "nedgradera" den till 3.1.2. Och det går inte med 32gb och 64gb. Jag har själv en iPod touch 3g 32 GB och har nedgraderat den från 3.1.3 till 3.1.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 HUR :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Undrar jag med :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.