Hayna Skrivet 30 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Hallå har ngn svar har MC modell på min Ipod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 om du har en 3g 3.1.3 32gb eller 64gb så finns det ingen jailbreak än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Skulle komma ett jailbreak idag. Fast det kom inte D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 lästa också (kommer inte ihåg vart) att det skulle kommit ett igår. Någon som vet några sidor där man kan se när dom lägger up en ny jailbreak? har ingen vidare koll på vad det finns för olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 http://blog.iphone-dev.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 har sån jävla ångest att jag uppdaterade min ipod :( hade 3.1.2 när jag köpte den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Jag med. Är skit sur för det. Tur att man kan se på anime :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 sant :P kommer nog en jailbreak för Ipod touch 3g 3.1.3 som funkar för 32 och 64gb snart den skulle vart ute igår tydlig enligt många på youtube. sök på Spirit jailbreak. VAR SNÄLL OCH RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Du har rätt. Det blev försenat för "skaparen" ville göra nåt med nån fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) tråkigt.... men kanske var nödvändigt. LÄNGTAR :lol: http://iphonepyssel.se/tag/spirit-jailbreak/ för dom som vill läsa om det hela :) Redigerat 2 Maj 2010 av Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 SPIRIT ÄR UTE FUNKAR FÖR ALLA IPOD TOUCH DIREKT DOWNLOAD http://spiritjb.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DotaFTW Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 alltså jag har med funderat på att jailbreaka..fast har 3.1.3 och vet inte hur jag nedgraderar. och slöar ipoden ner när man jailbreakat? alltså om den bara fryser ibland osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.