Banish Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Dåligt dåligt... Inget stöd för flac. Jo men flac är ju jätte populärt. Fast ne. Bara för att du inte lyssnar på flac betyder det inte att det inte finns andra som gör det... Varför använda det över typ iTunes? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 @cakeguy: Nej det fungerar inte. Men aja, jag överlever nog. btw, nu efter uppdateringen så är det vissa låtar som inte finns längre... :/ Jag saknar Ebba Grön, KSMB och Nationalteatern. Sedan saknas det några få låtar av Staffan Hellstrand också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 @cakeguy: Nej det fungerar inte. Men aja, jag överlever nog. btw, nu efter uppdateringen så är det vissa låtar som inte finns längre... :/ Jag saknar Ebba Grön, KSMB och Nationalteatern. Sedan saknas det några få låtar av Staffan Hellstrand också. Nationalteatern har varit borta länge :( Men om du har filerna på datorn i mp3-format kan du lägga in dom i din playlist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Nationalteatern hade några få låtar på spotify, men nu är allt borta. Ska se vad jag kan göra åt library iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Dom har kvar 1 låt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Från någon samling då antar jag. Precis som att de bara har en låt med Jim Croce, från skivan "Invincible" där I Got A Name är med, och den är inte ens så bra. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Fan jag har också en massa flac låtar som ja vill ha i spotify :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Den hittade inte min musik. :( Jag använder JetAudio Bara öppna mappen du har låten i och öppna med spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Fan jag har också en massa flac låtar som ja vill ha i spotify :( Konvertera de till mp3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Fan jag har också en massa flac låtar som ja vill ha i spotify :( Konvertera de till mp3 istället. Då förstör man ju hela grejen med flac, ljushuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Tycker det nya Spotify är skönt, Nu slipper man iaf leta sina låtar. Allt ligger ju i Spotify :) Och det med facebook var inte så illa heller, Något som jag har saknat! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.