CRAAZY Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Tjenare! Jo, jag läste på fuska.se och hittade en ny spotify klient. Jag avinstallerade den gamla och installerade den nya. Sedan när jag startade spotify och skulle logga in så kom de här upp. Jag har tilllåtit spotify för brandväggen och till och med testat att avaktivera brandväggen. Hur ska jag göra för att kunna logga in på spotify ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 den har vissa buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Okej, så vad ska man göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Bara att leta på google om du inte får något vettigt svar. http://www.google.se/webhp?hl=sv&tab=i...8fb741b6786143e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Tråden kan låsas. Problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Hur löste du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Startade om datorn och accepterade spotify i mitt antivirus program :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.