Hoppa till innehåll

Ännu En Tråd Om Vuxensnack-forumet


WASD

   

47 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

I ungefär ett år (?) har Vuxensnack-forumet varit stängt och tar inte in några nya medlemmar. Jag och flera andra förstår inte varför och har ett flertal gånger frågat varför utan att fått något svar.

 

För länge sen hette Vuxensnack "15+" och man fick automatiskt tillgång till det när ens ålder som man angett slagit 15. Jag var inte 15 då så jag vet inte hur bra det funkade, men det funkade antagligen bättre än idag.

 

Lite senare återskapades Vuxensnack, och vemsomhelst kunde gå med. De som gick med då är med än idag men de som velat gå med i vuxensnackforumet efter att det blev stängt utan anledning får inte gå med. Det finns äldre och mogna personer som inte få gå i forumet idag med medans det finns 13 åringar som tagit sig in när det var öppet för att ta reda på vem som har längst får vara kvar i forumet.

 

Personligen röstar jag på att göra om forumet till 15+ som det var förut och att man automatiskt tillgång när man fyller 15. Men så länge dagens system ändras är jag nöjd.

 

Jag postade detta i en tidigare tråd angående vuxensnack:

Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp.

Är det din personliga åsikt som diktator eller har du några bra anledningar? För jag har inte sätt någon medlem som tycker det är bättre nu än förut.

 

Admin svarade aldrig på det.

 

Och snälla, lås inte denna tråden också bara för att den går emot ett av admins många argumentlösa beslut.

Och ni andra försöker hålla er till topic så att de inte passar på att låsa tråden så fort minsta off-topic sker.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Helt perfekt tråd. Jag tycker också att det borde vara 15+ så att man får tillgång till det när man fyllt 15, dock finns ju den sjuka funktionen att man kan ändra sin ålder när man vill.

Jag håller med! Det borde bli ett 15+ forum. Admin borde också fixa så att man inte kan ändra sin ålder. Det skulle vara mycket bättre!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är onödigt att ha två gruppforum om samma sak. Det skulle vara kul att höra vad någon som har röstat "Jag tycker det är bra som det är nu" har för motivering.

 

Sedan finns det ju nya medlemmar, varför skulle inte de få komma med?

Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är onödigt att ha två gruppforum om samma sak. Det skulle vara kul att höra vad någon som har röstat "Jag tycker det är bra som det är nu" har för motivering.

 

Sedan finns det ju nya medlemmar, varför skulle inte de få komma med?

Jag valde andra alternativet för att prove WASD wrong. Jag kollade tråden, och sket i att rösta. Gick in i tråden igen när det kommit nya svar, och röstade eftersom jag vet vem WASD syftade på.

Tycker bara det är löljigt att ens ta upp såna här argument. Om ni nu inte har någon fetish för 13-åringar som frågar hur många gånger man runkar i veckan och vart nånstans man gör det.

Vilket summerar varför jag inte röstade första gången jag gick in i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ändå fortfarande få gå med om man vill, dock tycker jag att en 15 års åldersgräns låter bra.

 

Sen behöver du ju inte läsa runk trådarna om det stör dig.

 

Det finns faktiskt inte bra förklaring varför forumet är stängt, helt enkelt en dålig handling IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Byt ut ålder-systemet så man måste skriva in sista siffrorna.

 

2. Ändra till 15+ eller högre på vuxensnack.

 

Problem solved.

Det blir ju visserligen ett integritetsproblem om man ska ange sina sista siffror. Se bara till att det finns fler som städar i forumet. Precis som det t.ex. finns speciella debattmoderatorer så borde det finnas moderatorer för Vuxensnack, finns säkert många seriösa, lite äldre medlemmar som kan tänkas hjälpa till med det.

 

Att admin inte har någon motivering är ett faktum, hans beslut saknar relevans med kvaliteten på gruppen, medlemmarnas önskan eller hans möjligheter att tjäna pengar. det är rent ut sagt idiotiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...