I ungefär ett år (?) har Vuxensnack-forumet varit stängt och tar inte in några nya medlemmar. Jag och flera andra förstår inte varför och har ett flertal gånger frågat varför utan att fått något svar.
För länge sen hette Vuxensnack "15+" och man fick automatiskt tillgång till det när ens ålder som man angett slagit 15. Jag var inte 15 då så jag vet inte hur bra det funkade, men det funkade antagligen bättre än idag.
Lite senare återskapades Vuxensnack, och vemsomhelst kunde gå med. De som gick med då är med än idag men de som velat gå med i vuxensnackforumet efter att det blev stängt utan anledning får inte gå med. Det finns äldre och mogna personer som inte få gå i forumet idag med medans det finns 13 åringar som tagit sig in när det var öppet för att ta reda på vem som har längst får vara kvar i forumet.
Personligen röstar jag på att göra om forumet till 15+ som det var förut och att man automatiskt tillgång när man fyller 15. Men så länge dagens system ändras är jag nöjd.
Jag postade detta i en tidigare tråd angående vuxensnack:
↗ till inläggetAdmin svarade aldrig på det.↗ till inläggetÄr det din personliga åsikt som diktator eller har du några bra anledningar? För jag har inte sätt någon medlem som tycker det är bättre nu än förut.Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp.
Och snälla, lås inte denna tråden också bara för att den går emot ett av admins många argumentlösa beslut.
Och ni andra försöker hålla er till topic så att de inte passar på att låsa tråden så fort minsta off-topic sker.