iCUbe Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 (redigerat) Som rubriken säger, mina addons funkar inte när jag spelar wow. Men när jag går in på min curse profil så är dom där, vet nån hur man ska göra för att dom ska funka när jag spelar wow? Redigerat 30 April 2010 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Lägga dom i din WoW mapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Ladda ner, lägg i addons mappen. World of warcraft -> Interface -> Addons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Ladda ner, lägg i addons mappen. World of warcraft -> Interface -> Addons Jag har dom redan i min WoW map. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Där du väljer gubbe att spela på finns det en knapp nere i vänstra hörnet. Tryck på den och tryck "Load out of date addons" eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Där du väljer gubbe att spela på finns det en knapp nere i vänstra hörnet. Tryck på den och tryck "Load out of date addons" eller liknande. Det finns ingen sånn, Men jag tror det blev nå bugg för jag installera om wow och då blev det nå fel på mapparna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Ladda ner curse client http://www.curse.com/client/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Ladda ner curse client http://www.curse.com/client/ Det går inte, Det står '' Det går inte att hitta procedurstartadressen GetRequestedRuntimeInfo i DLL-filen mscoree.dlll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Ehjahapp. Det var konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Ehjahapp. Det var konstigt. Mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg