Hoppa till innehåll

Om Gud Nu Finns....


Gäst BillieJean

Rekommendera inlägg

Gäst BillieJean

Säg vad du tycker på ett bättre sätt då. Min uppfattning av dig efter att läst dina inlägg några dar är att du tycker att alla religiösa är idioter och har fel och att du är smartast i världen, ingen bra uppfattning alltså. Och den är baserad på det du skriver och på sättet du skriver det.

 

Sedan undrar jag vad du fick "Jag slår vad om att de flesta mördare är kristna..." ifrån. Bete dig inte som en idiot om du nu påstår att du inte är en.

Nej, du har missuppfattat mig. Religiösa är inte idioter och jag är inte på något sätt bäst. Det där om att de flesta mördare är kristna sa jag då du sa att mer än halva världen är kristna. Det var inget elakt menat, eller något sånt, det var ett faktum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Grovt exempel på idiotisk åsikt: Alla personer vars namn inte börjar på G borde dö.

Tror det är något annat än idiotisk. Definitionen för idiot är "a person of subnormal intelligence" och ditt exempel måste nödvändigtvis inte ha något med intellekt att göra. Jag har en kompis som jag misstänker ligger under 100 IQ men han är knappast en "idiot". Jag anser "idiot" är mer som ett ord man slänger på någon när man inte orkar lägga fram argument för varför personen har fel. Det finns folk som kallar mig idiot, det finns folk som kallar dig idiot. Ingen av dem har antagligen "rätt".

 

Nej, du har missuppfattat mig. Religiösa är inte idioter och jag är inte på något sätt bäst. Det där om att de flesta mördare är kristna sa jag då du sa att mer än halva världen är kristna. Det var inget elakt menat, eller något sånt, det var ett faktum.

Bara för att halva världen är X betyder inte det att hälften av alla mördare är X.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...