GangstaLean Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Hej! Hur bussvisslar man? Jag har försökt nu i åratall men funkar ändå inte. (söker förklaring med fingrarna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 tja, det är lätt att vissla efter bussar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 tja, det är lätt att vissla efter bussar. HAHA OWNED! OnT: Jag vill också veta hur man gör men inte lyckas jag heller. En gång sommaren 2008 så fick jag till ett pip :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 På Dutuben är det nog lättare att hitta instruktioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag lärde mig igår att bussvissla med bäge händernas pekfinger, men jag vill lära mig vissla genom att göra en ring med långfingret och tummen, jag letade lite tut på dutuben men ingen nytta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag lärde mig igår att bussvissla med bäge händernas pekfinger, men jag vill lära mig vissla genom att göra en ring med långfingret och tummen, jag letade lite tut på dutuben men ingen nytta Jag kan vissla efter bussar. men det skulle inte se så bra ut i allmänhetens ögon. Jag tror nog du menar busvissla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag lärde mig igår att bussvissla med bäge händernas pekfinger, men jag vill lära mig vissla genom att göra en ring med långfingret och tummen, jag letade lite tut på dutuben men ingen nytta Jag kan vissla efter bussar. men det skulle inte se så bra ut i allmänhetens ögon. Jag tror nog du menar busvissla No shit cpt obvious. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 No shit cpt obvious. Colonel Obvious Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Träning ger färdighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag kan utan att behöva snuska in massa fingrar i käften. Mycket bekvämare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 http://www.wikihow.com/Wolf-Whistle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg