Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Träning ger färdighet. Övning* OnT: bara googla eller gå in på wikihow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) LOL, vem anmäler alla inlägg? OnT:Vet dock bara hur man fejk busvisslar... :P Redigerat 2 Maj 2010 av Numbers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Oj BillieJean, måste du verkligen rätta hela tiden? Jag tror alla förstod vad han menade. Ironiskt som fan att du inte använde stor bokstav eller punkt i ditt egna inlägg. obs: Det var inte jag som anmälde. Redigerat 2 Maj 2010 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Oj BillieJean, måste du verkligen rätta hela tiden? Jag tror alla förstod vad han menade. Ironiskt som fan att du inte använde stor bokstav eller punkt i ditt egna inlägg. obs: Det var inte jag som anmälde. ^ :_ Vem anmäler hela tiden då? OnT: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Tråd urspårad, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg