ZeRoZ Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Hej jag undrar om nån har ett tips jag vill göra en sida när jag är färdig med den så kommer jag troligtvist köpa en .se domän hoss one.com Jag undrar om nån har ett tips på en sida ni skulle vilja vara inne på? Citera
swagzter Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 En sida lik Existenz skulle ju vara trevligt. Finns dock väldigt många sånna sidor :/ Citera
Gäst pong218 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 Ska vara ärlig men det finns redan sidor som tar upp alla mina behov på webben. Man vill inte använda många bara några få så ska jag vara ärlig är det idag svårt att skapa en hemsida om den inte är ny på sitt egna unika sätt exempel en ny ide. Men för att bli stor så krävs det att hemsidan dagligen uppdateras annars är det inte någon rolig hemsida. Eller så kan man bara enkelt ge användarna möjligheten att uppdatera hemsidan via formulär och annat. Citera
Rammus Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 Ska vara ärlig men det finns redan sidor som tar upp alla mina behov på webben. Man vill inte använda många bara några få så ska jag vara ärlig är det idag svårt att skapa en hemsida om den inte är ny på sitt egna unika sätt exempel en ny ide. Men för att bli stor så krävs det att hemsidan dagligen uppdateras annars är det inte någon rolig hemsida. Eller så kan man bara enkelt ge användarna möjligheten att uppdatera hemsidan via formulär och annat. Sant som sagt, Finns inte mycket att göra. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.