Caspian Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Kan du se den unga damen? En facebooksida dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Jag kan inte se en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Gammal som stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Hur jag än vrider och vänder mig så ser jag bara de gamla haggorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 ..Kan någon posta bilden här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) http://www.crusadesage.se/young1.png http://www.crusadesage.se/damen.png Det ända jag ser är "den unga damen", är det tänkt att man ska se någonting annat? nvm nu kan jag se haggan också Redigerat 2 Maj 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Ser både unga damen och gammlingen på båda :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Jag fattar inte ett skvatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Tog ett tag men nu ser jag båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Kan säga att det är den unga damen jag ser allra först. Och om jag sedan koncentrerar mig i någon sekund så ser jag den gamla tanten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Du är typ bara 5 år sen med den där bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Ser båda, gamlingen på översta bilden är ju läskig... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.