mert50 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Tjena, det är nu så att jag glömde av lösenordet och hemliga svaret. Men jag har kvar cd-key. Vet ni hur jag kan ta tillbaka accountet? Jag har mailat dom men jag tror inte att det hjälper. Har det hänt er? hur fixade ni det? Tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 tryck på glömt lösenord och sen äre väll bara att skriva i acc och email så får du ditt lösenord eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 https://support.steampowered.com/kb_article...=4988-DHXV-7272 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 tryck på glömt lösenord och sen äre väll bara att skriva i acc och email så får du ditt lösenord eller?Men om han gör det så måste han fylla i secret question och det hade han glömt bort. Läs länken Prophet länkade till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Har försökt lite. Asså jag får dom inte att skicka lösenordet till mig fast än jag har gett dom cd-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Har försökt lite. Asså jag får dom inte att skicka lösenordet till mig fast än jag har gett dom cd-key.Dem ger det till dig för eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag tror inte att dom kommer ge tillbaka kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag tror inte att dom kommer ge tillbaka kontot.Ge dem smisk. Du får chilla lite, Steam har rätt många kunder serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 6 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Vet någon hur man gör det nya steam till det gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Detta ar hänt mig också. Jag kontaktade Steam, och efter 2-3 Arbetsdagar dagar skickade dem ett nytt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Jag mailade dom men fick inget svar tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.