Champagne Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Jo, är väldigt intresserad av Resident evil serien. så jag skulle vilja köpa ett playstation 1 för att spela RE2 på . något billigt ställe? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) Jo, är väldigt intresserad av Resident evil serien. så jag skulle vilja köpa ett playstation 1 för att spela RE2 på . något billigt ställe? :) Har du testat blocket eller tradera? Tradera PS1 PS1Blocket Redigerat 3 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Köp en Playstation 2 istället, den klarar ju både Ps1 och Ps2 spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Köp en Playstation 2 istället, den klarar ju både Ps1 och Ps2 spel...Fan va dum jag är ! :_ aja, var kan man köpa RE2 ? :) Inte på blocket eller tradera för köpet blir ju inte denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Hos mig kan du både köpa, playstation 1,2 och 3 pm ifall du vill köpa nån av dem :) Alla är fungerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Jo, är väldigt intresserad av Resident evil serien. så jag skulle vilja köpa ett playstation 1 för att spela RE2 på . något billigt ställe? :) På Clas Ohlson för någon månad sen såg jag PS2 Slim för cirka 500kr, sjukt billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 varför inte bara köpa en gamepad och ladda ner en emulator? du sparar pengar på det sätet, ifall du tänker att du vill spela på tv så kan du ju bara koppla in datorn i din television. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Om du spelar RE2 på Playstation 2 så går det inte att spara. Köp ett ps1, Finns på loppisar för 20 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Om du spelar RE2 på Playstation 2 så går det inte att spara. Köp ett ps1, Finns på loppisar för 20 spänn. Jo, det går väl att ha ett PS1 memory card i, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Om du spelar RE2 på Playstation 2 så går det inte att spara. Köp ett ps1, Finns på loppisar för 20 spänn. Jo, det går väl att ha ett PS1 memory card i, eller? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) Jo, är väldigt intresserad av Resident evil serien. så jag skulle vilja köpa ett playstation 1 för att spela RE2 på . något billigt ställe? :) Blehblehbleh//Draghon Billigt? Gratis... :rolleyes: Fungerande? Beror på din dator... :rolleyes: Ps1? Ja, så gott som... :rolleyes: Lagligt? Vet inte... Redigerat 3 Maj 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Om du spelar RE2 på Playstation 2 så går det inte att spara. Köp ett ps1, Finns på loppisar för 20 spänn. Jo, det går väl att ha ett PS1 memory card i, eller? Nej Förklara gärna för oss varför det inte skulle funka. Visa en källa tack, för jag har spelat massor av Ps1spel på en Ps2a och det går finfint att spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.