iEliteCookie Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 3 maj å betat har inte kommit än? den skulle komma "late morning" enligt deras hemsida :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) Aj fan, hade jag glömt bort. Inget guld-live nu heller. Ge det lite tid, så ordnar det sig nog. Redigerat 3 Maj 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Late morning PDT, inte Late morning GMT+1. Aja, spelar ingen roll, det har redan kommit ut ändå. Själv kan jag inte spela det eftersom den kan inte ladda playlisten typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) Tja, det är väl ett syfte med med en beta - Att hitta buggar osv. Redigerat 3 Maj 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 "The Halo: Reach server is not available at this time. Please try again later." var orsaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toasten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 3 maj å betat har inte kommit än? den skulle komma "late morning" enligt deras hemsida :S Jag vet att betan slutade för läääääänge sen men jag kommer ihåg att den kom exakt 19:10 (tio över sju) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg