skatan222 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Hej är det nån som vet om det finns nån tidning om counter strike på svenska?? //"Lille"
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) En tidning tror jag det inte finns. Men det finns hemsidor som uppdaterar om matcher på Counter-Strike 1.6? Fragbite.se är en av dom =). Redigerat 4 Maj 2010 av ZnK
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 En tidning tror jag det inte finns. Men det finns hemsidor som uppdaterar om matcher på Counter-Strike 1.6? Fragbite.se är en av dom =). Nej, snälla, Bjud inte in fler p12or ditt, finns redan tillräckligt. Nej, Det finns det inte.
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 En tidning tror jag det inte finns. Men det finns hemsidor som uppdaterar om matcher på Counter-Strike 1.6? Fragbite.se är en av dom =). Nej, snälla, Bjud inte in fler p12or ditt, finns redan tillräckligt. Nej, Det finns det inte. Eller så är det folk som är 15+ och leker 12 år.. Vet du någon annan sida som bra då? :P
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 En tidning tror jag det inte finns. Men det finns hemsidor som uppdaterar om matcher på Counter-Strike 1.6? Fragbite.se är en av dom =). Nej, snälla, Bjud inte in fler p12or ditt, finns redan tillräckligt. Nej, Det finns det inte. Eller så är det folk som är 15+ och leker 12 år.. Vet du någon annan sida som bra då? :P Det med, Men sen finns det p12or också. Hltv är bättre än fragbite, Dem uppdaterar 100 gånger snabbare. Kändaste counter-strike sidan, Dock så är den på engelska men aja. Sen finns ju sk-gaming också, Men den är också engelsk.
Rammus Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 En tidning tror jag det inte finns. Men det finns hemsidor som uppdaterar om matcher på Counter-Strike 1.6? Fragbite.se är en av dom =). Nej, snälla, Bjud inte in fler p12or ditt, finns redan tillräckligt. Nej, Det finns det inte. Eller så är det folk som är 15+ och leker 12 år.. Vet du någon annan sida som bra då? :P Det med, Men sen finns det p12or också. Hltv är bättre än fragbite, Dem uppdaterar 100 gånger snabbare. Kändaste counter-strike sidan, Dock så är den på engelska men aja. Sen finns ju sk-gaming också, Men den är också engelsk. Hade helt glömt bort SK-Gaming och HLTV. Precis vad jag också sökte, Tack! Men HLTV är nog som en CS-Tidning. Då dom uppdaterar allt och demos?
Gäst CrazyCake Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 En tidning tror jag det inte finns. Men det finns hemsidor som uppdaterar om matcher på Counter-Strike 1.6? Fragbite.se är en av dom =). Nej, snälla, Bjud inte in fler p12or ditt, finns redan tillräckligt. Nej, Det finns det inte. Eller så är det folk som är 15+ och leker 12 år.. Vet du någon annan sida som bra då? :P Det med, Men sen finns det p12or också. Hltv är bättre än fragbite, Dem uppdaterar 100 gånger snabbare. Kändaste counter-strike sidan, Dock så är den på engelska men aja. Sen finns ju sk-gaming också, Men den är också engelsk. Hade helt glömt bort SK-Gaming och HLTV. Precis vad jag också sökte, Tack! Men HLTV är nog som en CS-Tidning. Då dom uppdaterar allt och demos? Aa, hltv är som en cs tidning.
Rekommendera inlägg