Musten Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 En träkniv, orkar dock inte lägga upp en bild på den.En smörkniv alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 En träkniv, orkar dock inte lägga upp en bild på den.En smörkniv alltså? Högst troligen, eftersom det är ett lämpligt föremål att göra i slöjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 En lista över mina samtliga slöjdprodukter som jag kommer ihåg på rak arm. En lastbil (med tippbart flak) En väderkvarn Två hyllor Ett CD-ställ Ett nyckelskåp En kapsylöppnare i form av ett troll-huvud. En alien-figur i zebrarandigt tyg En gympa-påse En jävla massa garnbollar. Jag gillade inte syslöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Har inte gjort så många då jag hatade slöjd.. Skärbräda Slöjdpåse (Gympapåse om ni vill säga det) Kylskåpsmagnet Namntavla Bomb på hjul i trä Kudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 har tovat en kungakrona B) B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) Jobbar aldrig på slöjd-lektioner. Sitter bara och dagdrömmer. Redigerat 11 Maj 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) lol, det gör jag med men oftast brukar ja stå och slipa på nån planka elr nått så att det ser ut som om jag får något gjort^^ Redigerat 11 Maj 2010 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 15 olika låder i olika storlekar, typ. Jävligt tur att man inte haft slöjd på några år nu ^^ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 En träkniv, orkar dock inte lägga upp en bild på den. En smörkniv alltså? Högst troligen, eftersom det är ett lämpligt föremål att göra i slöjden. Mjo, men det är inte så ofta jag hör "träkniv". OnTopic: Det senaste jag gjorde var en pall, som jag gav min syrra när hon fyllde år. Går i 8an nu så jag har inte slöjd. Men i 9an får jag väl se vad vi får för uppgifter, och om man sen isf kommer få välja själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Jobbat på en hylla till mina kalle ankas pocketar ett tag nu, blir nog klar nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 har tovat en kungakrona B) B) B) B)Och nu kallas du kungen :kung: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 En ring av äkta silver som det står Kevin på. Gjorde en annan till min farsa där det står "Robert". :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.