sebastian123 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Hej! Jag undrade om man kunde skaffa en sån där i am tpain, eller auto-tuning, eller något liknande till LG mobiler (Jag har LG GD510 Pop) Auto-tuning är en app till mobilen. Man spelar in säg själv, T.ex när man sjunger, och sen så gör den om rösten och spelar upp det som om man låter som typ, Kesha... Jag har sökt riktigt mycket på google, hittade det inte, SNÄLLA HJÄLP MIG!!! Och jag letar också efter en app som spelar upp det man precis spelade in och låter som en smurf typ... Citera
Chilla Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Jag vet att det finns en Auto-tune application till iPhone. LG vet jag tyvärr inte. :huh: Citera
Dezen Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Finns massor till datorn annars. :P länka? Citera
Dezen Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Skrivet 10 Maj 2010 Google is your friend..... Du tror inte jag redan googlat, cleverhead? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.