Hoppa till innehåll

Hultsfred 2010

Rekommendera inlägg

Ska till P&L istället och har inte råd med att åka till hultan också ;/

En stor miss att Wolfmother ställde in P&L men tydligen inte hultsfred;<

De kommer inte på Hultan heller du kan ta det lugnt ;3

Hoffmaestro & Chraa ska jag se också! : D

Nice =D

Hoffmaestro och Chraa är bokade till P&L också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CrazyCake

Är ingen festivalmänska. Tycker det är skabbigt.. Särskilt när man måste campa.

Bara för att du är där så behöver du inte knarka?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är ingen festivalmänska. Tycker det är skabbigt.. Särskilt när man måste campa.

Bara för att du är där så behöver du inte knarka?

Men.. ><

Jag tycker sådana ställen är allmänt ofräscha. Gäller allt från camping till mindre mysiga butiker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vissa kompisars päron finns det mycket knark där. D;<

Alla festival, P&L, hultsfred, trästock osv. är överflödande med knark och alkohol :rolleyes:

Åker man på festival så blir man automatiskt hemlös pundare som bor på en toalett och säljer avsugningar för en tjuga :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice =D

Hoffmaestro och Chraa är bokade till P&L också ;)

JO vet! Men blir Hultan för mig ändå, alla kompisar bokade tåg till P&L tillsammans för länge sen och pallar inte släpa efter så jag satsar på Hultan! + att en tjej jag är intresserad av ska dit! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Peace & Love var grymt förra året, lite långt till scenerna från campområdet fast det var campområdet som ägde ändå. Tyvärr spelade avståndet för stor roll för de flesta av mina kompisar som var med förra året så blir inget i år, skulle bara bli runt 5 pers, sist var vi 15 i vårt sällskap. Grymt irriterad, Fogerty och allt + bra camp. Men men, är man "musikfantast" som plötsligt alla var så dög det inte.

Har aldrig varit på Hultsfred, men hört att det är som en stor toalett :) Inget att grunda något på eller bygga fördomar på men varken jag eller kompisar är ändå lockade.

Men ha det kul alla som ska dit och sup inte huvet av er... eller varför inte, det är ju festival trots allt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Peace & Love var grymt förra året, lite långt till scenerna från campområdet fast det var campområdet som ägde ändå. Tyvärr spelade avståndet för stor roll för de flesta av mina kompisar som var med förra året så blir inget i år, skulle bara bli runt 5 pers, sist var vi 15 i vårt sällskap. Grymt irriterad, Fogerty och allt + bra camp. Men men, är man "musikfantast" som plötsligt alla var så dög det inte.

Har aldrig varit på Hultsfred, men hört att det är som en stor toalett :) Inget att grunda något på eller bygga fördomar på men varken jag eller kompisar är ändå lockade.

Men ha det kul alla som ska dit och sup inte huvet av er... eller varför inte, det är ju festival trots allt! ;)

Tyckte också att det var en bit att gå, blev att dom mesta satt på campingen ju haha. Men iår har dom skaffat cykeltaxi, om det nu blir något av med det.

Redigerat av bmth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...