Lynott Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Ska till P&L istället och har inte råd med att åka till hultan också ;/ En stor miss att Wolfmother ställde in P&L men tydligen inte hultsfred;< De kommer inte på Hultan heller du kan ta det lugnt ;3 Hoffmaestro & Chraa ska jag se också! : D Nice =D Hoffmaestro och Chraa är bokade till P&L också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Enligt vissa kompisars päron finns det mycket knark där. D;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Enligt vissa kompisars päron finns det mycket knark där. D;<Alla festival, P&L, hultsfred, trästock osv. är överflödande med knark och alkohol :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Är ingen festivalmänska. Tycker det är skabbigt.. Särskilt när man måste campa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Är ingen festivalmänska. Tycker det är skabbigt.. Särskilt när man måste campa.Bara för att du är där så behöver du inte knarka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Är ingen festivalmänska. Tycker det är skabbigt.. Särskilt när man måste campa.Bara för att du är där så behöver du inte knarka? Men.. >< Jag tycker sådana ställen är allmänt ofräscha. Gäller allt från camping till mindre mysiga butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Enligt vissa kompisars päron finns det mycket knark där. D;<Alla festival, P&L, hultsfred, trästock osv. är överflödande med knark och alkohol :rolleyes: Åker man på festival så blir man automatiskt hemlös pundare som bor på en toalett och säljer avsugningar för en tjuga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Nice =D Hoffmaestro och Chraa är bokade till P&L också ;) JO vet! Men blir Hultan för mig ändå, alla kompisar bokade tåg till P&L tillsammans för länge sen och pallar inte släpa efter så jag satsar på Hultan! + att en tjej jag är intresserad av ska dit! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Peace & Love var grymt förra året, lite långt till scenerna från campområdet fast det var campområdet som ägde ändå. Tyvärr spelade avståndet för stor roll för de flesta av mina kompisar som var med förra året så blir inget i år, skulle bara bli runt 5 pers, sist var vi 15 i vårt sällskap. Grymt irriterad, Fogerty och allt + bra camp. Men men, är man "musikfantast" som plötsligt alla var så dög det inte. Har aldrig varit på Hultsfred, men hört att det är som en stor toalett :) Inget att grunda något på eller bygga fördomar på men varken jag eller kompisar är ändå lockade. Men ha det kul alla som ska dit och sup inte huvet av er... eller varför inte, det är ju festival trots allt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Hultsfred är inställt! :c Anledningen var "biljettförsäljningen var för dålig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Peace & Love var grymt förra året, lite långt till scenerna från campområdet fast det var campområdet som ägde ändå. Tyvärr spelade avståndet för stor roll för de flesta av mina kompisar som var med förra året så blir inget i år, skulle bara bli runt 5 pers, sist var vi 15 i vårt sällskap. Grymt irriterad, Fogerty och allt + bra camp. Men men, är man "musikfantast" som plötsligt alla var så dög det inte. Har aldrig varit på Hultsfred, men hört att det är som en stor toalett :) Inget att grunda något på eller bygga fördomar på men varken jag eller kompisar är ändå lockade. Men ha det kul alla som ska dit och sup inte huvet av er... eller varför inte, det är ju festival trots allt! ;) Tyckte också att det var en bit att gå, blev att dom mesta satt på campingen ju haha. Men iår har dom skaffat cykeltaxi, om det nu blir något av med det. Redigerat 29 Juni 2010 av bmth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.