MisterMan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 MisterMan - 16 bars känslor Shuu , nya låten med mej då En liten morgon session kan man väl kalla det^^ Ladda ner : Tryck här för att ladda ner! Finns även här Myspace Citera
Hivee Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 http://www.fuska.se/forum/Laegg_Upp_Din_Musik_-t125103.html Citera
CHORDAZBA Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 MisterMan - 16 bars känslor Shuu , nya låten med mej då En liten morgon session kan man väl kalla det^^ Ladda ner : Tryck här för att ladda ner! Finns även här Myspace Inte alls vad jag gillar..Du snackar om att bli dumpad, är du 15 år? Iaf, hur mycket kärlek är det? Texten är löjlig. Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 Början och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap. Citera
CHORDAZBA Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 Början och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap.Och vi mjältar kallar det för slöseri på ord. Citera
MisterMan Skrivet 6 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2010 jag är 16 och ja inte så mkt till kärlek men vad ska man göra ska jag va helt ärlig så har inte allt i låten riktig mening för mej förut att jag hatar henne typ^^ :P Citera
swagzter Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 Början och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap. Problemet är att det inte är han som gjort början och slutet. Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 Början och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap. Problemet är att det inte är han som gjort början och slutet. Såg det i den andra tråden... men jaja, då vette fan vad jag ska säga. Citera
CHORDAZBA Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 jag är 16 och ja inte så mkt till kärlek men vad ska man göra ska jag va helt ärlig så har inte allt i låten riktig mening för mej förut att jag hatar henne typ^^ :PHitta en bra hiphop producerare, skriv lite mer resonabla texter, och inte om kärlek utan om typ politik och skit, saker som faktiskt kan vara intressant. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.