Superharry05 Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 har fixat kbot.info, funkar utmärkt. har levlat från 1 - 44 i wc på 5h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 har fixat kbot.info, funkar utmärkt. har levlat från 1 - 44 i wc på 5h. levlade typ 1 - 60 str med rsbot på 16h = BANNAD! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Levlade 1-50 hunter på Itsu Yashi = Inte bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 jag botade 16h men detdär med str tog ja fel tror ja levla nått annat men det var 16h i sträck utan att logga ut eller säga ett ord :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 kbot.info stängs nu ner för alltid:( och inte rsbot.org eller rsbot.com funkar på min dator :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 R.I.P KBot 6-8-10 Dom stänger ned! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsPlayer Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 kbot funkar inte längre ju så rsbot e bässsst och 10000000000% säkert det kan va en av dine vänner som satt vid rsboten och kollade på accounts ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 kbot funkar inte längre ju så rsbot e bässsst och 10000000000% säkert det kan va en av dine vänner som satt vid rsboten och kollade på accounts ;) ;) Man kan ju fortfarande inte se lösenordent In-Game, Duh <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Heter Powerbot.org Nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxin97 Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 en annan bra bot är powerbot.org den har inte stulit mitt lösen elr någon av mina kompisars lösen. jagex märker inte att man bottar om man använder den för den roterar kameran kollar xp och tar små pauser( trycker på exit to lobby) har anvent denna bot i 4 månader och den fungerar fint B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Bump, och att powerbot är Rsbot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 (redigerat) en annan bra bot är powerbot.org den har inte stulit mitt lösen elr någon av mina kompisars lösen. jagex märker inte att man bottar om man använder den för den roterar kameran kollar xp och tar små pauser( trycker på exit to lobby) har anvent denna bot i 4 månader och den fungerar fint B) Som Laserturken sa Beror på vilken script man använder Break handler suger, vilken riktig människa loggar ut 1 gång i halvtimmen för att ta en 5 minuters paus? Btw, smått otroligt att denhär tråden inte blivit låst för reklam, så många länkar som den innehåller ;) Redigerat 1 December 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg