JePPe9 Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Tja! Jag gjorde en skitgrym bana och sen när jag trycker "Start new round" så kom jag till Lobbyn? O.o Och jag hade inte ens sparat banan. Vet nån hur detta händer? Det har hänt mig nu ungefär 15 gånger nu! Redigerat 7 Maj 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Det blir så när du har startat en ny rond för många gånger. Därför sparar man cp-ofta i forge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Ok... Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Vad beror detta på ? s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Vad beror detta på ? s;Ja, antagligen för att max rounds är 10. Restarta 10 gånger utan att spara and you are done for :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Okej, är inte så insatt i Forge och det dära.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.