Rhino Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hallohallo, hur använder man mic i gta The ballad of gay tony? jag hör inte min polare, han hör inte mej? :( 500fm for answer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Det går inte att använda mick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Använd skype. Det gör jag. Mycket bättre ljudkvalite än PS3mickarnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 På PS3? Förresten vem får FM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Använd skype. Det gör jag. Mycket bättre ljudkvalite än PS3mickarnas! Vadå skype? Man kan inte ha skype på ps3! Och skulle inte gå ändå använda skype när man spelar gta. Fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Det runar menar att ha skype på datorn såklart.. Men då kan man ju bara prata med vänner och inte alla andra i gta iv :P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Det runar menar att ha skype på datorn såklart.. Men då kan man ju bara prata med vänner och inte alla andra i gta iv :P.. Hur fan pallar man det? ska man typ sitta med en bärbar i knän och snacka med kompisar på skype medans man spelar gta iv. Det är himla nördigt. De därför konsoler har ju mickar!. Och jag vet inte om det går i gta men de bara att muta alla dom som har mickar förutom dina kompisar så snackar ni. Lätt som en plätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Det runar menar att ha skype på datorn såklart.. Men då kan man ju bara prata med vänner och inte alla andra i gta iv :P .. Hur fan pallar man det? ska man typ sitta med en bärbar i knän och snacka med kompisar på skype medans man spelar gta iv. Det är himla nördigt. De därför konsoler har ju mickar!. Och jag vet inte om det går i gta men de bara att muta alla dom som har mickar förutom dina kompisar så snackar ni. Lätt som en plätt. Jag sitter med bärbar bredvid på ett SKRIVBORD, samtidigt som jag lirar på PS3. Hur fan kan det vara nördigt? Så jävla mycket bättre röstkvalite på skype än på PS3 iaf, och så jävla jobbigt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Det går att ha mick på ps3, har det själv och har pratat med mina kompisar. 1. Titta om den är registrerad på PS3 2. Du sätter på den och så titta att du inte har MUTE knappen på, skika in en bild på hur den ser ut, kommer kunna hjälpa dig bättre. Hopas det funkar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.