WizZ Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Tjenare, Tänkte jag skulle köpa nytt PC-spel.. Någon som har förslag till ett riktigt grymt. ? Helst typ något spel som tar länge att klara.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Vad gör genger? Mw2, dragon age, gta, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Orange Box om du inte har den redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Ska vi vara tråkiga och säga Baldur's Gate II? Ja. Ja, det ska vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Vad gör genger? Mw2, dragon age, gta, m.m. Kör typ Skjutspel blandat med äventyr ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Vad gör genger? Mw2, dragon age, gta, m.m. Kör typ Skjutspel blandat med äventyr ;D Half-Life 2 *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Outcast *host* Känner ni inte till det spelet förtjänar ni att dö. Det är ju faktiskt ett av världens bästa spel. Enligt mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Outcast *host* Känner ni inte till det spelet förtjänar ni att dö. Det är ju faktiskt ett av världens bästa spel. Enligt mig i alla fall. Tvivlar på att många känner till det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Penumbra Collection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Outcast *host* Känner ni inte till det spelet förtjänar ni att dö. Det är ju faktiskt ett av världens bästa spel. Enligt mig i alla fall. Tvivlar på att många känner till det här Jag gör :rolleyes: Splinter Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Outcast *host* Känner ni inte till det spelet förtjänar ni att dö. Det är ju faktiskt ett av världens bästa spel. Enligt mig i alla fall. Tvivlar på att många känner till det här Jag gör :rolleyes: Fett många :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Outcast *host* Känner ni inte till det spelet förtjänar ni att dö. Det är ju faktiskt ett av världens bästa spel. Enligt mig i alla fall. Tvivlar på att många känner till det här Jag gör :rolleyes: Splinter Cell Kan man köra online ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.