Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Det står på vissa sidor att det e en speciell ruta i vattnet där man kan fånga feebas som han förekommer... vet ni något om det?? svara snabbt... behöver en ny feebas... fick precis en milotic men den va i lv 22 och jag vill ha i lv 5... ska göra ett ägg då.. ska para min milotic med en ny feebas.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Route 119 e det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 jaja jag vet vilken route men det finns 6 olika ställen i det vattnet på rout 119 som man hittar feebas på!! vet nån de...?? jag skrev ju att jag hade milotic så... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Hur Fick du Milotic bara sådär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Han fångade en feebas innan..och utvekclade den... Fiska på samma ställe vetja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 du ska bara ta pamtre berrys... jag kunde mata honnom med pokéblocks så han fick fullt på beauty och sen kunde jag ge den ännu mer...! men den fick ente mer beuty för det för den hade fullt... fick 8 hjärtan på normail beauty contest... mitt rekord e 10 hjärtan med crobat på smart.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (redigerat) vet... men jag hittar inte en feebas till!!!!! jag blir galen på deee!!! :angry: Redigerat 27 April 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 den finns på olika ställen så leta!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 den finns vid han den där fiskaren med en feebas=)där fångade jag min=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg