najzzz Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Tjenna, nu är det så att jag vill ha en sök grej som det är på Vista och w7, någon som vet om det går att ladda ner till XP? :) ///Najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Tjenna, nu är det så att jag vill ha en sök grej som det är på Vista och w7, någon som vet om det går att ladda ner till XP? :) ///Najzzz Har för mig Google Desktop har en sån funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 okej, jag menar en sån som "sök" fast en son som vista och 7 har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Första träffen på Google http://articles.techrepublic.com.com/5100-...11-6171341.html Vet inte hur det funkar eller om det funkar då jag inte kan testa det då jag har Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Vad är det för fel på vanliga sök-funktionen i XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Vad är det för fel på vanliga sök-funktionen i XP?Den suger och tar tid jämfört med vistas och w7's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Vad är det för fel på vanliga sök-funktionen i XP?Den suger och tar tid jämfört med vistas och w7's? Precis Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Skaffa Windows 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Skaffa Windows 7Haha där var du bra rolig va ;) ;: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Skaffa Windows 7Haha där var du bra rolig va ;) ;: ;: Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Tycker inte om det, xp kommer alltid vara det bästa OS:et ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 lol. Det sa dom om 2000 när xp släpptes :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.