Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Windows XP är ändå bäst i "gaming" just nu? Hur så? Tja jag undrar? Enligt många av mina vänner och lite annat skit så är XP fortfarande bättre inom "Gaming"? Det är sant. Aero i Windows 7 slukar ens FPS i spel. Speciellt i GTA IV. När jag hade Windows 7 Ultimate x64 och spelade GTA IV, då hade jag ganska höga inställningar... Och min fps var runt 20-25. Nu på Windows XP, med GTA IV så kör jag samma inställningar fast min fps är 25-60. Har även märkt skillnad i andra spel. Så ja, Windows XP är fortfarande bäst för Gaming. Men isf ska man ha Windows XP x64 edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Windows XP är ändå bäst i "gaming" just nu? Hur så? Tja jag undrar? Enligt många av mina vänner och lite annat skit så är XP fortfarande bättre inom "Gaming"? Det är sant. Aero i Windows 7 slukar ens FPS i spel. Speciellt i GTA IV. När jag hade Windows 7 Ultimate x64 och spelade GTA IV, då hade jag ganska höga inställningar... Och min fps var runt 20-25. Nu på Windows XP, med GTA IV så kör jag samma inställningar fast min fps är 25-60. Har även märkt skillnad i andra spel. Så ja, Windows XP är fortfarande bäst för Gaming. Men isf ska man ha Windows XP x64 edition. Jajemänn XP is the shit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Jajamen Windows 7 Ultimate x86 Black edition is the best! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Windows XP är ändå bäst i "gaming" just nu? Hur så? Tja jag undrar? Enligt många av mina vänner och lite annat skit så är XP fortfarande bättre inom "Gaming"? Det är sant. Aero i Windows 7 slukar ens FPS i spel. Speciellt i GTA IV. När jag hade Windows 7 Ultimate x64 och spelade GTA IV, då hade jag ganska höga inställningar... Och min fps var runt 20-25. Nu på Windows XP, med GTA IV så kör jag samma inställningar fast min fps är 25-60. Har även märkt skillnad i andra spel. Så ja, Windows XP är fortfarande bäst för Gaming. Men isf ska man ha Windows XP x64 edition. Jajemänn XP is the shit ;) Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Windows XP är ändå bäst i "gaming" just nu? Hur så? Tja jag undrar? Enligt många av mina vänner och lite annat skit så är XP fortfarande bättre inom "Gaming"? Det är sant. Aero i Windows 7 slukar ens FPS i spel. Speciellt i GTA IV. När jag hade Windows 7 Ultimate x64 och spelade GTA IV, då hade jag ganska höga inställningar... Och min fps var runt 20-25. Nu på Windows XP, med GTA IV så kör jag samma inställningar fast min fps är 25-60. Har även märkt skillnad i andra spel. Så ja, Windows XP är fortfarande bäst för Gaming. Men isf ska man ha Windows XP x64 edition. Jajemänn XP is the shit ;) när man startar ett spel så stängs Aero av och byter till Basic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Nej, inte på alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 men iaf på alla jag tesat tex Halo1 och 2an. Gta iv. Gta sa. Css. Cod. Fallout3. the Sims3 och 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 WOW! Får man bättre FPS utan Aero??? Om jag får 80-110 FPS nu, vad kan jag få utan aero??? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Är ju bara för att dom inte vill släppa xp. Det ända som möjligtvis skulle vara bättre är att xp drar mindre ram (eller något i den stilen), vilken är självklart då det är äldreVista drar väl mer RAM än W7? :P Här som helst ska ni sluta tjata om vilket OS som är bäst och hjälpa trådskaparen nu. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är en smaksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 WOW! Får man bättre FPS utan Aero??? Om jag får 80-110 FPS nu, vad kan jag få utan aero??? :o Det kvittar, din skärm kommer ändå spela upp det som 60 fps om du har över 60 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.