Fjeddo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Testa själv? Om du vill ha den förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Jag har inget Xbox 360 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Haha, okej. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Testa du då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Jag har nyss fått 2 egna koder, men jag kan väl testa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Funkar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Funkar det? Jag håller på att testa själv och kan tipsa om att du inte ens behöver skicka länken du behöver bara använda 5 olika proxyservrar ;) Jag vet dock inte om koden funkar en. När du fått 5 klick måste du se en video ett antal gånger (som dom får pengar av), sen fick jag en ogiltig kod... Heh seriös terms of service dom har då...... Terms of Service To get free xbox live codes, you must complete a survey. By completeing surveys, you are paying for your xBox live! Some codes will work some won't. We do not have the time to check them all. Redigerat 8 Maj 2010 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Okej, säg till när du har testat och vad resultat blir! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Ingen funkade. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 http://www.freecod.net/?i=47200 Klicka! http://www.thegtaplace.com/forums/public/style_emoticons/default/mf_laughbounce2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.