Nissebils Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Alla min rörliga Gif bilder är bara en stillbild med den första scenen i bilden, men det funkar helt normalt med rörliga Gif bilder på min Windows XP! är de likadant för alla med Windows 7 eller är det bara på min? och i så fall finns det nått sätt att fixa det? Mitt Windows 7 är nedladdat på TPB [EDIT]Jag har W7 Ultimate [EDIT 2] Lol w00t! vem anmälde? Redigerat 10 Maj 2010 av Najca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Beror på vilken fotovisare du använder, vissa kan inte hantera animerade gifs. Windows 7's borde kunna det... Kolla på bilden med firefox annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Alla min rörliga Gif bilder är bara en stillbild med den första scenen i bilden, men det funkar helt normalt med rörliga Gif bilder på min Windows XP! är de likadant för alla med Windows 7 eller är det bara på min? och i så fall finns det nått sätt att fixa det? Mitt Windows 7 är nedladdat på TPB [EDIT]Jag har W7 Ultimate [EDIT 2] Lol w00t! vem anmälde? troligtvis för att nu nämnde ''Mitt Windows 7 är nedladdat på TPB'' :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Troligtvis inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 §3.7, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg