MegaSvampen Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Själv tycker jag att Last Stand och danger close suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Last stand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Last stand och scambler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Last stand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Scrambler och Hardline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Hardline är ju kung! Scrambler suger snopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 alla perks är väl bra egentligen på sitt eget lilla sätt, men om jag ska ta de perksen jag aldrig använder så är det one man army, last stand, scrambler och sitrep alla perks är väl bra egentligen på sitt eget lilla sätt, men om jag ska ta de perksen jag aldrig använder så är det one man army, last stand, scrambler och sitrep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 one man army, last stand, scrambler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.sitrep gör så att fiendens equipment (claymore, C4 m.m.) lyser rött och du ser de typ över halva banan, skitbra när man ska hitta nukeboosters, annars gillar jag den inte. sitrep pro gör iaf fiendens fotsteg 7ggr högre än normalt och sänker ditt lags fotsteg, så du hör de skithögt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 vad gör one man army pro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.sitrep gör så att fiendens equipment (claymore, C4 m.m.) lyser rött och du ser de typ över halva banan, skitbra när man ska hitta nukeboosters, annars gillar jag den inte. sitrep pro gör iaf fiendens fotsteg 7ggr högre än normalt och sänker ditt lags fotsteg, så du hör de skithögt. Nej, 4 gånger högre och den dividerar lagkamraters fotsteg med 4. Scrambler, Last Stand KFC @ Den gör så att du byter mellan klasser fortare. Redigerat 12 Maj 2010 av Noodles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg