MegaSvampen Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 Själv tycker jag att Last Stand och danger close suger.
Touchmagic Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 alla perks är väl bra egentligen på sitt eget lilla sätt, men om jag ska ta de perksen jag aldrig använder så är det one man army, last stand, scrambler och sitrep alla perks är väl bra egentligen på sitt eget lilla sätt, men om jag ska ta de perksen jag aldrig använder så är det one man army, last stand, scrambler och sitrep
MegaSvampen Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2010 lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.
Touchmagic Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.sitrep gör så att fiendens equipment (claymore, C4 m.m.) lyser rött och du ser de typ över halva banan, skitbra när man ska hitta nukeboosters, annars gillar jag den inte. sitrep pro gör iaf fiendens fotsteg 7ggr högre än normalt och sänker ditt lags fotsteg, så du hör de skithögt.
Gäst Noodles Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.sitrep gör så att fiendens equipment (claymore, C4 m.m.) lyser rött och du ser de typ över halva banan, skitbra när man ska hitta nukeboosters, annars gillar jag den inte. sitrep pro gör iaf fiendens fotsteg 7ggr högre än normalt och sänker ditt lags fotsteg, så du hör de skithögt. Nej, 4 gånger högre och den dividerar lagkamraters fotsteg med 4. Scrambler, Last Stand KFC @ Den gör så att du byter mellan klasser fortare. Redigerat 12 Maj 2010 av Noodles
Rekommendera inlägg