ApPl3MiX Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Scrambler & Last Stand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Scrambler & Last Stand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 lägger till en: SitRep för jag inte fattar vad den gör haha.Du ser vart claymores och sånt är, när du går nånstans så lyser den starkt rött genom väggen.SitRep pro är awesome. ''u hear ur enemies 4x louder'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Last stand, Scrambler, Sit Rep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 scrambler pro är asbra när man rushar ju :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Hatar alla danger close idioter som står med one man army och bara skjuter. Learn 2 handle weapons in game.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Hatar alla danger close idioter som står med one man army och bara skjuter. Learn 2 handle weapons in game.. -.- Robert Bowling (han som är ansvarig för patches and stuff i MW2multiplayer) skulle fixa det. Men det har inte hänt ett skit! Jag tycker dem kan fixa det genom att om man har noobtube, så försvinner första perken+ andra vapnet! Då får dem bara två noobtubes och skjuta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Pfft, jag tycker att explosives ska vara en perk, och så får man välja vilken av dom med den andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Pfft, jag tycker att explosives ska vara en perk, och så får man välja vilken av dom med den andra.på typ 1an, där nästan de bästa är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Nejnejnej, Perk 1 ska göra så att man får använda noobtubes och sånt, och perk 2 ska man välja vilken man vill ha. (RPG, noobtubes eller c4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Hatar alla danger close idioter som står med one man army och bara skjuter. Learn 2 handle weapons in game.. -.- Robert Bowling (han som är ansvarig för patches and stuff i MW2multiplayer) skulle fixa det. Men det har inte hänt ett skit! Jag tycker dem kan fixa det genom att om man har noobtube, så försvinner första perken+ andra vapnet! Då får dem bara två noobtubes och skjuta :) Som det är i CoD4 och 5 "This attachment will replace Perk 1" eller nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg