BlueUmbreon Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 jag döper mina till andra Pokémon,tillexempel lugia "Machamp" xD lol!! Jag nicknamar alla mina pokemon de blir mer personliga då. exakt så tänker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Döper sällan mina pokemon, ibland när jag inte spelar så seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Jag döper alla mina. Känns inte personligt annars. Men om jag inte är så intresserad av dom så ger jag dom sitt ursprungliga namn fast med små bokstäver. Tyvärr döpte jag inga i mitt Sapphire. Så alla pokémon därifrån har sina orginella namn. Star = Staraptor Froslass= Frosselia Roserade= Rome Lopunny= Bunny Ninjask= Rik Taem- Rick Team (kunde inte stava när jag var liten) Shelgon= Manca Honchkrow= Dark honey Ett par stycken där~ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Ibland, ibland inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Jag döper alla mina. Känns inte personligt annars. Men om jag inte är så intresserad av dom så ger jag dom sitt ursprungliga namn fast med små bokstäver. Tyvärr döpte jag inga i mitt Sapphire. Så alla pokémon därifrån har sina orginella namn. Star = Staraptor Froslass= Frosselia Roserade= Rome Lopunny= Bunny Ninjask= Rik Taem- Rick Team (kunde inte stava när jag var liten) Shelgon= Manca Honchkrow= Dark honey Ett par stycken där~ :) nice namn!! gillar speciellt Dark honey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Finns väl nickname editor's i se flesta spelen ? o; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) Ger ibland namn till pokemon. Redigerat 24 Maj 2010 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Endast gett en pokémon ett smeknamn under hela min pokémonkarriär, golem-gollum :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Brukade alltid tycka att original namnen är finast men sen kändes det mer personligt när man döper om dem. Dock är det svårt att komma på bra namn.. Döpte just om min hm slav Bidoof till Derp. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Ibland händer det väl att man döper en pokemon till något ganska udda. T.ex en Goldeen som jag döpte till stekt torsk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Har en geodude som heter Stendum, sen hade jag en en relicanth som jag döpte till Stenfisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Döper bara pkmn när jag kör på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg