Jolt Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Smart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?). Gå till ne.se och sök upp palindrom så ser ni att jag har rätt, då detta kan sägas likadant bak- som framlänges. "Det här inlägget har ändrats av BillieJean Idag, 14:49:14" Innan skrev du typ "Smart arab blir bara trams baklänges. Skicka era roliga palindromer." Smart arab bara trams = Palindrom Smart arab = Inte palindrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Smart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?). Gå till ne.se och sök upp palindrom så ser ni att jag har rätt, då detta kan sägas likadant bak- som framlänges. "Det här inlägget har ändrats av BillieJean Idag, 14:49:14" Innan skrev du typ "Smart arab blir bara trams baklänges. Skicka era roliga palindromer." Smart arab bara trams = Palindrom Smart arab = Inte palindrom Jag ändrade mitt inlägg då jag insett att jag skrev fel. Sånt händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Japp, men påstå då inte att folk är ignoranta idioter eller blinda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Smart arab bara trams, hehe rolig palindrom. Kanske det inte är helt utan mening (skoja bara, okej?). Gå till ne.se och sök upp palindrom så ser ni att jag har rätt, då detta kan sägas likadant bak- som framlänges. "Det här inlägget har ändrats av BillieJean Idag, 14:49:14" Innan skrev du typ "Smart arab blir bara trams baklänges. Skicka era roliga palindromer." Smart arab bara trams = Palindrom Smart arab = Inte palindrom Jag ändrade mitt inlägg då jag insett att jag skrev fel. Sånt händer. Och vi sa det FÖRE du redigerade ditt inlägg.Så, du är blind och ignorant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Nu räcker det, hur många av er kan inte hålla sig till ämnet för i helvete? Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg