Hoppa till innehåll

Nya Pokemon & B/w


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 202
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag ska iaf testa Choroneko, Yorterrie och Shikijika. Hoppas man kan fånga någon av dem tidigt, starterpokemonen blir nog dumpad så fort jag hittar någon av dessa...

 

Yorterrie verkar vara nr 012, så den lär man nog hitta tidigt.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Å nej... Pokabus utveckling ÄR Fire/Fighting shit...

Aja jag kommer då ta Mijumaru i Black jag tycker faktiskt att dess 2:a utveckling är ganska nice och med ett namn som Futachimaru vet man att den är cool. Mitt team blir nog... Futachimaru, Komori/Mamepato, Yanappu, Hihidaruma, Denchura(är säker på att den är en utveckling av Ariados) och kanske Baffuron(Afro Break för tusan! Och förmodligen Tauros utveckling).

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har upptäckt att dem scans med starter evosarna verkar vara fake. Dock betyder ju inte detta att evosarna är fake men jag ser det som att chansen att dem är riktiga är mindre :3

Du får ju dela med dig av bilderna din jävel. Ge andra hopp. :P

 

Å nej... Pokabus utveckling ÄR Fire/Fighting shit...

Aja jag kommer då ta Mijumaru i Black jag tycker faktiskt att dess 2:a utveckling är ganska nice och med ett namn som Futachimaru vet man att den är cool. Mitt team blir nog... Futachimaru, Komori/Mamepato, Yanappu, Hihidaruma, Denchura(är säker på att den är en utveckling av Ariados) och kanske Baffuron(Afro Break för tusan! Och förmodligen Tauros utveckling).

Inga nya pokemon har med de gamla att göra. Absolut inga nya evos upp eller ner, de har bara gjort nya katter, nya hundar, nya tjurar och nya apor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denchura(är säker på att den är en utveckling av Ariados) och kanske Baffuron(Afro Break för tusan! Och förmodligen Tauros utveckling).

Ingen av dem är utvecklingar

Denchura är dessutom Bug/Electric så.. nej.

 

Har upptäckt att dem scans med starter evosarna verkar vara fake. Dock betyder ju inte detta att evosarna är fake men jag ser det som att chansen att dem är riktiga är mindre :3

Du får ju dela med dig av bilderna din jävel. Ge andra hopp. :P

 

Okej då

Till att börja med kan jag ju visa 2 scans som sägs vara från CoroCoro.

http://pokejungle.net/wp-content/uploads/2010/09/vlippan145344.jpg

http://pokejungle.net/wp-content/uploads/2010/09/oct_coro6.jpg

Den första bilden kan man ju vara rätt 100% på att den är äkta.

Jämför man dem 2 bilderna så ser man snabbt att dem ser helt olika ut.

 

-Första har ett och samma bakgrunds mönster över de 2 sidorna.

-Andra har olika mönster på dem 2 sidorna.

-Sidnumret sitter längst ut på sidan på den "äkta" och har en gul ring med siffran i(så här ser det ut på resten av scansen också(förutom den som tros vara fake)).

-Sidnumret sitter längst in på sidan på den som tros vara fake den har fel utseende på siffrorna och sidorna sitter åt fel håll.

-Olika designs på upplägget.

-Reshirams nos går över sidkorsningen men inte dess arm.

-Den som tros vara fake ser jätte konstig ut på sidkorsningen ser ut som att den lyser istället för att gå ner.

 

edit: tittar man på battle bilderna på evosarna så har dem även ganska mycket mer hp än startersarna, iallafall eld och vatten.

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...