GangstaLean Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Vilka tycker ni är dom bästa PSP spelen? Själv tycker jag att Jak and daxter: The lost frontline är bäst. Ni då? PS: Fight round night 3 också :o Redigerat 9 Maj 2010 av GangstaLean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Metal Gear Solid Portable Ops är helt fantastisk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Grand Theft Auto: Chinatown Wars, bästa spelet till Psp, även bästa GTA-spelet som är bärbart imo. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Gillar verkligen Star Wars Battlefront spelen, sen gillar jag Monster Hunters serien också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Final Fantasy VII: Crisis Core är lätt det bästa till psp. Final Fantasy VII också från PSN om det räknas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Final Fantasy VII: Crisis Core är lätt det bästa till psp. Final Fantasy VII också från PSN om det räknas.Ja ska köpa det imorgon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 SSX on tour, Nhl07 och flatout är bäst enligt mig då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jag gillar ratchet & clank spel till PSP :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 God of War: Chains of Olympus, Patapon och Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Första plats: GTA Grand Theft Auto: Chinatown Wars, bästa spelet till Psp, även bästa GTA-spelet som är bärbart imo. :)Kan du berätta mer om GTA: CW = Har bara kört GTA: sa + Har själv GTA: LCS / LC (?) -- Btw har också need for speed ngt. Det är också kul, men inte lika bra. Har även ett polis spel. Ngt Police Xtrem Justic eller ngt del 2. Är också kul, speciellt i när kamperna. Dock GTA slår alla dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 SW Battlefront, är två mycket fantastiska stridsfältsspel som passar bra till PSP't. Loco Roco är ett par / tre stycken flummiga spel. Du är en slemboll som hoppar runt och åker runt i tunnlar. Roar mig lätt i mer än en timma varje gång jag har tråkigt. Tills jag förlorar iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 FF: Dissidia, eftersom det är det enda spelet jag spelar på psp. :P Har testat Patapon också, har bara inte orkat försöka köra någon längre period. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg