4dd3aCiD Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 FF: Dissidia, eftersom det är det enda spelet jag spelar på psp. :P Har testat Patapon också, har bara inte orkat försöka köra någon längre period. Jag tycker att du borde testa crisis core! Ett skitbra FF spel, enligt mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Nah, har sett min pojke spela det. Verkar inte så intressant i nuläget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Nah, har sett min pojke spela det. Verkar inte så intressant i nuläget. Är du morsa? ;o OnT: Rock Band: Unplugged är för jävla najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Dungeon Siege: Throne of Agony Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Nah, har sett min pojke spela det. Verkar inte så intressant i nuläget. Är du morsa? ;o OnT: Rock Band: Unplugged är för jävla najs. Nejnejnej, han är lika gammal som jag är. ;o Just nu vill jag bara ha KH: Birth by Sleep! Gah~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Nejnejnej, han är lika gammal som jag är. ;oJaha. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Måste säga att enkla spel såsom Patapon (tror det hette så?) och Mercury är roligast att spela på PSP. Iaf när man sitter i bilen etc. Redigerat 5 Juli 2010 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Aa mercury är för jäkla roligt nördade det i 3 timmar .......... det är skit roligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 God Of War: Chains of olympus, Ghost of sparta, Gta vice city stories och Medieval. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Killzone liberation & Tekken: dark resurrection, antar jag. Spelar knappt psp spel på psp't. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WarCry Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Little Big Planet, GTA Liberty City Stories och Rockband Unplugged Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuno Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Alla spelen Jag har,typ lol. Dissidia Final Fantasy Crisis Core Final Fantasy 7 Kingdom Hearts Birth By Sleep Castlevania Half Minute Hero o många mer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg