Nicholas_e_Cool Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Halo 1 2 e de bästa spelet till xbox håll med.Annars hade inte alla på xboxforumet inte bara snackat om de,sånt fall kan man göra ett nytt forum som heter Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Halo är bra men Halo 2 är ett oslagbart spel i den kategori Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Ni vet ju inte ens om Halo 2 är mycket bättre. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 haha nej! vilka dumma människor det finns B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Det bör vara mycket bättre med allt som står i tidningar, de som skriver tidningarna beskriver nästan exakt allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 ja, men ett spel kan verka mycke bättre än vad det egentligen är. nog för att jag också tror att halo 2 kommer att va ett bra spel. men jag kan inte säga att det är bra föräns jag själv har spelat det. om man tror på allt som skrivs i tidningarna så kommer man inte långt. om ett spel i super play får betyg 1/5 så säger inte jag att det är dåligt föräns jag har gett det en chans. det har hänt att många bra spel har fått kassa betyg, och tvärtom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 ja, men ett spel kan verka mycke bättre än vad det egentligen är. nog för att jag också tror att halo 2 kommer att va ett bra spel. men jag kan inte säga att det är bra föräns jag själv har spelat det. om man tror på allt som skrivs i tidningarna så kommer man inte långt. om ett spel i super play får betyg 1/5 så säger inte jag att det är dåligt föräns jag har gett det en chans. det har hänt att många bra spel har fått kassa betyg, och tvärtom. Kunde inte ha sagt det bättre! tror jag! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-goku Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 (redigerat) Halo 2 kommer att vara bäst av alla spel som kommer/kommit ut . Redigerat 23 April 2004 av son-goku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja själv köper det på måndag :P de kommer ut på söndag va ja vet för er som inte visste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Kommer det ut snart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 som xboxplayer sa: onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg