Snömannen Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 När jag höll på att klona pokémon (har precis lyckats) så blev jag tjejen hur ska jag bli vanlig igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Menar du på Cristal eller Ruby/sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Menar du på Cristal eller Ruby/sapphire Crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Menar du på Cristal eller Ruby/sapphire jag tror han menar crystal ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 han sa ju det.... MEn du Snömannen... Prova klona igen se om det funkar!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 han sa ju det.... MEn du Snömannen... Prova klona igen se om det funkar!! ;) förlåt. Men om du kollar vilken tid vi sände in inläggen så förstår du varför. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har lyckats bli en kille igen men han är blå och alla mina pokémon har försvunnit vet nån hur man kan få till baka dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har lyckats bli en kille igen men han är blå och alla mina pokémon har försvunnit vet nån hur man kan få till baka dom? tyvär. så går det int och få tillb dem :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Är du säker?(Skit också) Hur försvinner dom? är det när man klonar pokémon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Kan man få alla pokémon med hjälp av gameshark? och ka´n man få dom i level.100? och var köpor man den.(Orkar inte fånga och träna upp alla igen hade kanske 60st i lv.100 vissa från blå som jag fuskat med att få rare candy) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 du kan köpa på Game t e x i kista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 du kan köpa på Game t e x i kista Okej vad ska man fråga efter.Gameshark till pokémon crystal på gameboy color? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg