Boffaroffe Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Är du säker?(Skit också) Hur försvinner dom? är det när man klonar pokémon? ja, tyvär försvinner dem när man klonar på fel sätt. det är flera som frågat vad man ska gjöra för att deras pkmn har försvunnit :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Klona igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Klona igen nej. man går in i boxen som försvann. 1 gång varje dag i en vecka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 men asså det finns ett game i haninge också!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 men asså det finns ett game i haninge också!!!!!!!!!!!!!!!!!! jupp det kanske det gör B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag kan guida för 100 poäng på crystal,gul,blå,röd,guld,siver men tyvär inte på ruby och safhir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Varför tror du nån vill ha en guid? Och 100p?! Tror du det själv eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Kanske du ska vänta några dagar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 en gång när jag klonade fick jag mobbad pokemon celebi hette den tror jag men när jag öppnade det igen var den en caterpie i lvl 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Låter ju lite mysko........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 en gång när jag klonade fick jag mobbad pokemon celebi hette den tror jag men när jag öppnade det igen var den en caterpie i lvl 2! synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 när jag berättade det till min kompis så sa han att celebi var skit bra men sen dess har jag typ gjort allt för att få den men det funkare typ inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg