Master X Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag undrar om någon vet ett program som enkelt kan skapa hemsidor lägga in bilder och sånt.. jag har länge velat göra en sida.. jag har testat ganska många men nästan alla har såna där commandon som jag inte fattar nåt om! osså vill ja ha ett program att enkelt göra "stick-filmer" jag laddade ner photoshop men d händer inge mer när datan har läst innehållet! :o och när ja stängde av datorn DÅ började installationen! :? jag har Paint shop pro 7 (som innehåller animition shop men de programmet e lite opraktist! d e skit svårt att få sakerna på exakt samma plats på nästa bild! som till exempel golv/mark) men nån av er kanske vet nå annat bra program? NÄSTAN LYCKLIG FÖR SVAR! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Testa Macromedia Fireworks kanske? Vet att den har funktionerna.. dock själv hatar jag det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är Macromedia Fireworks svårt att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Et annat bra program är Microsoft FrontPage, men jag förstår inte PHP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Använd DreamWeaver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag brukar använda Namo Webeditor 3 det tycker jag räcker... det är faktiskt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag brukar använda Namo Webeditor 3 det tycker jag räcker... det är faktiskt bra E de lätt att använda? typ ser man sidan medans man gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag vet inte säkert men jag tror att man ser den när man gör de :1_gwink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Testa Macromedia Fireworks kanske? Vet att den har funktionerna.. dock själv hatar jag det programmet. jag hatar också fireworks... inte mkt till hemside prog. annars kan du använda namo webeditor.. inte så bra men väldigt lätt att anv'nda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxiner2k Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 varför inte koda själv med HTML, Javascript, Perl, DHTML å sånt annars kan du ladda ner gratis versionen eller köpa coolpage;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.