The Moose Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Hur långt har du kommit på time crisis 3?eller vad tycker ni om time crisis 3? :?: :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jo, det är ju bra jag har en ljuspistol, och ibland får jag skjuta med pappas luft-pistol på måltavlor så jag är en ganska duktig skytt på time-crisis 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 HAR NI DET!!? E DET GRYMT!? DET VÄRKAR SKIT GRYMT! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag tycker det är tråkigt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 :1_15firing: till time crisis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 :1_15firing: till time crisis VA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 förlåt trodde time crisis var ett spel där man sköt dinosaurier och det var tråkigt men time crisis är jätte kul!!!!!!!!! har spelat det förut och med den där smilisen som sköt på time crisis.har spelat 1 och 2. förlåt jag glömde det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag har spelat 1 och 2 förut också och dom är ju också gryma! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg