chrillechrille Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Kan man inte göra ett forum för Sega 16-bit? Jag hade ett förut, min kompis har ett och mina kusiner har ett så jag tror att ganska många andra har ett. Det skulle vara kul :D Jag hoppas verkligen att ni kan fixa det. Är det möjlit att det går :?: :?: :?: [/b] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Sega Mega Drive är Sega 16-bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 vad är det där för konsol ja sega 16-bit är den vanliga sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Sega Mega Drive och Sega-16 bitar är samma spel konsoll. Så du har redan ett forum om det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Precis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrillechrille Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Ok, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.