TranceMaster Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 Jag undrar hur man kommer till en ö med yoshiblabla(vet inte vad han heter) så man kan spruta på en sånt här grönt rör.
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 han heter bara yoshi.. du måste klara episod 4 i pinna park (den röda kupolen i nordvästra delfino plaza skjuter dig dit det är en kanon.)
TranceMaster Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Skrivet 23 April 2004 det var inte det jag mena det finns nån gubbe :blink: där
Crismoncall Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 det var inte det jag mena det finns nån gubbe :blink: där Jag vet inte exakt vad du menar men förklara lite bättre är det på super mario sun shine jag är profs på det jag har klarat ut det!
KazeN Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 ahha! nu vet jag vad du menar! du menar på defino plaza.. du ska först fixa fram yoshi sedan gå till mitten av stan här åker en båt fram och tillbaka, hoppa på den och åk ut till ön svälj några frukter och hoppa på nästa. käka upp frukten när du kommer fram och hoppa på ännu en. du kommer nu fram dit du ville spruta lite magsaft på det så försvinner det.
Rekommendera inlägg