Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Min kompis sa att den kommer ut om 1-3 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 gå in här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Japp, det har jag gjort men varför är det så att alla Star Wars filmerna är så bra! Jag tycker de gör utmärkt jobb för alla filmerna och särkilt Ljussabels stridarna! Jag älskar Ljussablar! Har tänkt att bygga en egen men jag vet inte hur! Någon som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ja hitta en kristal och lite papper så funkade det nog :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Ja men skulle vilja se Tarilern tilld en! Trailern kommer aldrig föränns bara några veckor innan premiären.Alltså jag blir lite sur på starwars.com ja har varit medlem rätt länge nu, men så kostar Hyperspace 200 om året (Hyperspace är nu den officiella klubben). men de kan ju vara värt det. Jaja, ska köpa Starwars triology cd:n idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.